Startpagina > Bedrijfscultuur

Onze missie

Dankzij de knowhow van onze specialisten kunnen wij onze klanten op een efficiënte manier ondersteunen tijdens het hele leer- en verbeteringsproces van de BIM-methodologie.

BIM is een essentieel onderdeel in de digitale transformatie van de bouwsector. TASE is in dit domein een belangrijke speler voor België en het Groothertogdom Luxemburg en helpt bedrijven bij deze transformatie, rekening houdend met de vier pijlers die het DNA van TASE vormen:

  • De Tase Services: gebaseerd op meer dan dertig jaar expertise in de bouwsector.
  • De TASE ACADEMY: een brede waaier aan face-to-face, online of hybride opleidingen.
  • De CAD-tools: de Autodesk®-producten en de BIM-software.
  • TASE AS3D:  Autostereoscopische 3D, 3D-technologie zonder bril.

Als erkend partner van grote merken zoals Autodesk, Hewlett Packard, Microsoft en Proximus zijn onze certificeringen de beste indicatie van de kwaliteit van onze dienstverlening.

Onze visie

TASE staat voor Technological Applications, Services & Engineering. Onze visie is dan ook: „Samen aan een betere wereld bouwen”, geïnspireerd door de mogelijkheden van engineeringtechnologieën, -diensten en -toepassingen.

Onze waarden

In een notendop:

  • Klantgericht
  • Kwaliteit eerst
  • Gericht, Snel, Eenvoudig > Doeltreffend
  • Enthousiasme en Teamwork
  • Transparantie

We zijn ervan overtuigd dat klanten onze beste bondgenoten zijn, dat kwaliteit altijd de basis is voor klanttevredenheid, dat efficiëntie de wereld beter maakt, dat we samen verder geraken dan alleen en dat transparantie de beste manier is om elkaar te begrijpen.

Onze verbintenissen

Green BIM

Respect voor het milieu, duurzaam bouwen en vermindering van de productiekosten, evenals de juiste materiaalkeuze behoren tot de prioriteiten van onze aanpak.

Onze verbintenissen

MVO-beleid (maatschappelijk verantwoord ondernemen)

Het BIMEX-centrum werkt samen met scholen en dankzij onze geavanceerde technologie kunnen jongeren hun vaardigheden voor de toekomst ontwikkelen en verbeteren.

Onze verbintenissen

Duurzame groei

Om deze duurzaamheid te garanderen, heeft het management van de onderneming altijd een aantal principes gehanteerd: 

  • Een nauwkeurig risico-, kapitaal- en liquiditeitsbeheer
  • Interne herinvestering van de winsten
  • Een doeltreffend opleidingsbeleid voor personeel om de bekwaamheid te waarborgen
  • Een permanente blik op techologische ontwikkelingen door voortdurend op de hoogte te blijven van de nieuwste technieken en het gebruik ervan op de commerciële markt
  • De wil om langetermijnrelaties met klanten op te bouwen.

In een complexe en concurrerende omgeving, die zo kenmerkend is voor de tijd waarin we leven, wil TASE in de eerste plaats haar duurzame positie waarborgen door de ontwikkeling op lange termijn te garanderen.